maanantai 17. maaliskuuta 2014

Kivoja kavereita mulla

On mulla kans kivoja kavereita - ja miehenretale! Iltapäivällä rannalla alkoi ramasemaan ja mikäpä siinä, puun alle varjoon pienet iltapäivätorkut ottamaan. Ensimmäistä kertaa. Kuitenkin lomalla oltiin. Ja silloinkos nämä hyväkkäät saivat loistavan idean! Omasta mielestään! Kauhea kuhina alkoi, etsittiin mun kameraa (huoneesta asti kävivät sitä hakemassa, hahaa oli kuitenkin mun kassissa, saittepas juosta!), oluttölkkejä kaivettiin roskiksesta! Siis roskisesta! Ja huom! En ole noita oluita juonut, en yhden yhtäkään. Siis juuri noita oluita, enkä juuri tuolloin! Naapuripuun alla makaavat tanskalaiset ihmetellen katselivat suomalaisten touhuilua. Kummaa kansaa! Mutta taisivat ymmärtää, lopulta.
Jotta sellaisia ystäviä mulla. Illalla kyselivät että saitko muuten hyviä kuvia tänään. Joo-o, miten niin? No, ymmärsin kun kameran kuvat latasin. Ihan hauskoja. Ne kuvat! Ja ystävät! Ja se retale mieheksi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti