sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Cruising...

Viime viikolla, perjantaiaamuna aikaisin pakkasimme auton (vain YKSI pieni kassi, ilmoitti isäntä, hah, ihankun mä nyt enempää ottaisin, mähän oon nainen, ei mulla oo niin paljon vaatteita että kahta kassia tarvitsis, höh!) ja suuntasimme kohti Turkua ja satamaa ja Maarianhaminaa, jossa oli viikonloppuna huisin paljon ohjelmaa ja tapahtumia. Me lähinnä menimme sinne autonäyttelyyn ja kokoontumisajoihin, jotka lauantaina järjestettiin sataman kupeessa. Upeita, hienoja, rakennettuja enemmän tai vähemmän, mutta näin naisnäkökulmasta katsottuna niin olimme kyllä ystävättäreni kanssa enemmän kiinnostuneita vain autojen väristä ja sen perusteella valitsimme suosikkimme.


Kyllä tuollaisellakin ihanan keltaisella autolla kelpaisi huristella. Ja ajokortittomana naisenahan siihen saisi varmaankin ihan muisevan kuskinkin. No joo... mutta hienoja autoja näyttelyalue pullollaan. Sieltä matkasimmekin satamaan vietimme merielämää purjeveneen kannella ihanassa helteessä! Mukava viikonloppu kaikenkaikkiaan.


Sunnuntaiaamuna päätimme mennä cruisailemaan Eckeröhön, laivaa odotellessa. Kauniita maisemia matkalla, mutta itse Eckerö on vuosien saatossa kuivunut kokoon, eikä siellä oikeastaan ollut mitään erikoista nähtävää, muuta kuin maisemat. Mutta kaarroimme kuitenkin Jussin keramiikan eteen munkkikahville. Hain sitten laukun autosta ja siihen ilmestyi mies joka tokaisi ´´Oi mikä kaunotar!´´ Minä siihen sitten nopeaälyisenä että ´´ja nyt et varmaankaan tarkoita minua!´´ Yritti reppana pelastaa tilanteen jotain mutisemalla! Mutta juuri paistetut munkit oli hyviä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti