maanantai 20. tammikuuta 2014

Telepatiaa

Telepatia eli ajatuksensiirto on oletettu parapsykologinen ilmiö, jolla tarkoitetaan kykyä kommunikoida toisten kanssa ajatuksen välityksellä ja jota ei ole tieteellisesti todistettu olevan olemassa. Kertoo Wikipedia.
Tieteellisesti todistettu tai ei, mutta selvähän se että telepatiaa on. Viimeksi äsken kun tyttäreni kävi poikansa kanssa tässä kaupalla ja nostin pojan lattialta  ja mietin että koskahan Andy on ollut viimeksi neuvolassa ja siihen tyttäreni että me muuten mennään ens viikolla neuvolaan.
Parhaiten muistan tapahtuman kun vein tytärtäni aikoinaan päiväkotiin ja unohdin ottaa Puppen mukaan, hänen rakkaan riepupupunsa. Ajattelin ja kirosin mielessäni että voi ei Puppe unohtui, mitäs nyt,mutta tyttäreni katsoi minua ja sanoi ``ei se haittaa äiti vaikka Puppe jäi kotiin"!
Olen seurannut ja pääni muistilokeroihin tallentanut lukuisia tapahtumia, vaikkakaan en niitä enää edes mainitsemisen arvoisina pidä sillä niin usein ja niin tavallista telepatia on. Ainakin minun kohdallani. Johon poikani sanoisi joo joo äiti oo nyt jo hiljaa! Mutta minkäs teet, se on todistamaton tosiasia! Ja aika mielenkiintoista!
Syvällä mietteissäni, omassa maailmassani, silloin olen huomannut telepatian ´´toimivan´´ parhaiten. Huhuu, äiti, maa kutsuu! Sanoi poikani pienenä ollessaan, kun hävisin mietteisiini. Miettikääpäs vaan itse miten monta kertaa olette miettineet jotain ja joku toinen on vastannut kysymykseen. Ei se sen ihmeellisempää ole!
Joten jos teille joskus tulee pakottava tarve lähteä ostoksille, niin minä se vaan täällä lähettelen telepaattisia viestejä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti