tiistai 23. kesäkuuta 2015

Mun pitäis...

Mun pitäis tikata yhden päiväpeiton toinen puoli, käsin. Mun pitäis siivota olohuone ja eteinen ja se kamala kodinhoitohuone, jota mä puunaan yhtenään ja aina se on samannäköinen. Ketä meillä oikein asuu? Mun pitäis tyhjentää tiskikone, pestä juhannuksesta jääneet kuohuviinilasit, ne on edelleen tiskipöydällä. Ja mun pitäis siivota ulos tekemäni sotku tyhjennettyäni yhden liiterihuoneen, mutta onneksi sade sotki edes sen. Siis sen siivousurakan, jota en missään nimessä olisi kuitenkaan tehnyt.
Mulla on tänään sadeiltaväsymyssuklaanpuutosmasennus. Ettäs tiedätte!
Joten tänään en tee mitään! En edes syö sitä suklaata, kun meillä ei perskuletto ole mitään! Voita ja vähän kuivaa leipää, vanhentuneita kakkuja jääkaapissa (ainiin, nekin pitäisi tyhjentää ja heittää ja pistää astiat pesuun), juustokannikka ja yksi viili. Revi noista sitten sadepäivämasennuksen hemmotteluillallinen. Pöh! Kun KUKAAN eikä edes se JOKU käynyt kaupassa.
Ehkä nyt syvennyt johonkin veriseen murhamysteeriin, sopii tämän illan humööriin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti