perjantai 12. kesäkuuta 2015

Mun mies, mun veli...


Mun mies ja mun veli. Ei, ne ei yritä saada pienempikorkoista lainaa Aktiasta, vaan laulavat todellakin yleisölle Viisujuhlissa Hangon Victor Makasiinissa. Kuva on huonohko, koska vaatimattomana en nyt millään uskaltanut mennä lavan eteen kökkimään ja kuvaa ottamaan, vaan tyydyin kaukaiskuvaan lavan reunamilta, puhelimella, pimeässä, valoja vasten. Mutta on ne silti mun mies ja mun veli, Rofa ja Nekku. Ja hyvin lauloivat. Niinkuin kaikki muutkin viisuilijat. Thomas Svante apunaan. Kerstin ja Göran, Åke, Rainer ja Tiina, Maria, Guy, Micki, Pigge ja Ica. Ja tietenkin Mona, joka lauloi monessakin kokoonpanossa. Olihan mahtava ilta ystävien ja laulun parissa ja salikin oli, jos nyt ei ääriään myöten, niin sanotaan nyt että hyvin täynnä, iloisia laulunrakastajia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti