tiistai 15. maaliskuuta 2016

Kunnon kauppias!

Tämäkin päivä piti nähdä!

Kotiin töistä lähtiessäni laittelin kenkiä jalkaan ja ihmettelin, että missäs toinen saapas on? No löytyihän se. Niitä sitten vähän aikaa tihruilin ja rupesin nauramaan. Siis oikeasti! Olin laittanut aamulla jalkaani kaksi erilaista saapasta. Molemmat kylläkin yhtä kuluneita ja kunnolla käytettyjä ja onneksi mustia, mutta ihan selvästi eri paria. Voi pyhä sylvi. Ja noilla olen tullut aamulla töihin ja nuo olen aamulla ottanut pois ja vaihtanut työkenkiin. Mitään huomaamatta. Ei paljon järki päätä pakota! Ja mulla on uudet silmälasit ja kaikki.

Noh, olen, myönnettäköön, kerran ja vain ja ainoastaan yhden kerran ollut töissä (tätä ette sitten kerro eteenpäin) ilman rintaliivejä. Onneksi oli sellainen löysä paita päällä niin sitä ei huomannut ja en itsekään huomannut kuin vasta iltapäivällä.

Mietin tässä vaan ja vakavasti harkitsen, että olisiko aika lähteä eläkkeelle tai hoitoon tai jollekin keskittymisklinikalle?

Mutta kiltit ihmiset ja kansalaiset, hellävaroen hihasta nykäiskää ja tietooni asia saattakaa, jos kaupungilla kävelevän ja housuitta näette mun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti